top of page

Nem brugerrettighed adgang til mellemstore og store virksomheder


I virksomheder, hvor mange ansatte har adgang til Evotec - systemet, er det almindeligt at differentiere adgangs ret til visse oplysninger og sektioner. Det er en kompliceret og tidskrævende rutine for mange konto administratorer, der skal justere adgangs rettigheder for hver enkelt bruger individuelt. For at reducere indsatsen forbedrede vi processerne for oprettelse af adgang rettigheds grupper til brugere.

Lad os sige, at din virksomhed har mange brugere - medarbejdere, der arbejder i forskellige afdelinger og kun kan se køretøjer, objekter og grupper, der er tildelt den specifikke afdeling. Det betyder for eksempel, at brugere fra logistik afdelingen måske ikke er berettiget til at se sektionerne og køretøjerne i finans afdelingen og omvendt. Brug af adgangs rettigheds grupper vil give tilladelser til at se sektioner, objekter og køretøjer meget enklere.

Løsningen giver mulighed for at oprette separate adgang rettigheds grupper og definere, hvilke sektioner, køretøjer, objekter og tilladelser der er aktiveret for en bestemt gruppe. Når gruppen er oprettet, kan den tildeles hver bruger. For at etablere adgang rettigheds grupper i din virksomhed skal du gøre følgende:

  1. For det første skal der oprettes individuelle adgangs grupper - Finansafdeling, Logistik afdelingen Mv .;

  2. Derefter skal hver gruppe kun tildeles hver bruger (medarbejder fra en bestemt afdeling).

Hvordan hjælper løsningen din konto administrator og virksomheden?

  • Adgangsrettighed Grupper vil betydeligt reducere den tid, der bruges til at tildele individuelle tilladelser til hvert objekt, køretøj eller sektion. Du skal kun oprette en gruppe med bestemte rettigheder til, lad os sige Logistik afdelingen en gang, og næste gang du tildeler gruppen til brugere, har de automatisk adgangs rettighederne defineret i gruppens indstillinger.

  • Koncernledelsen bliver meget lettere for firma- og systemkonto administratorer. For eksempel i tilfælde, hvor du skal give adgang til en ny sektion, objekt eller køretøj til alle brugere fra Finans afdelingen, skal du kun foretage de nødvendige ændringer i adgangs rettighed gruppen. Tilpasningerne vil så automatisk gælde for alle brugere i gruppen.

Oprettelse af adgang rettighedsgrupper kan virke kompliceret og tidskrævende i starten. Men når du har gjort det, har du et gennemtænkt og nemt at administrere system, der faktisk sparer dig tid i fremtiden, så du kan ændre adgangsrettigheder i gruppen, ikke individuelt niveau.

Den nye adgangsrettighed indstilling er tilgængelig for alle vores kunder i Indstillinger under sektion Brugere ved at klikke på Administrer adgang rettigheds grupper.


Udvalgte blogindlæg
Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page